woensdag 16 januari 2013

Verjaardag......

Het was een dag die voor de jongens voelde als een warme deken!
Dus missie geslaagd!

Voor mij was het en zware dag, waarin ik veel gedragen heb.

Zondag moest vooral De jarige zich even ontladen, maar aan het einde van de middag kon hij zijn draai weer vinden en werd er echt gezellig met de nieuwe Lego gespeeld!


Vandaag 16 januari is hij echt jarig en we hebben net zijn kinderpartijtje achter de rug. Niet te lang, en niet te druk.

Nu zijn er even geen feestdagen meer, en dat vind ik eigenlijk wel heel fijn.
Mijn kaak speelt weer op, dus rust rust en nog eens rust.
We gaan het zien,  want eigenlijk is elke dag nog een verassing.


Over verassingen gesproken, ik werd wel blij van deze vermelding!



Kom je mee doen op 17 februari?
x
Else

20 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad. Ondanks...dat moet een hoop kracht gekost hebben.

    De beursjes maken lijkt me enig! Het is alleen een beetje ver weg voor mij.
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Else, nog van harte gefeliciteerd met je zoon. Weer een hele stap gezet door jou. Leuk dat je deze vermelding hebt, helaas ook voor mij veel te ver weg. Toch een fijne workshop gewenst.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lijkt me dat leuk, deze workshop! Maar voor mij is het echt te ver weg!
    Geef je ze ook in andere plaatsen?
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je zoon.Wat fijn dat het een leuke verjaardag voor hem is geweest.
    Wat goed zeg............. dat je vermeld wordt!!!Super leuk.Je maakt ook van die leuke beursjes.
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte met je jarige zoon. Het zal deze keer heel bijzonder geweest zijn,dat kan niet anders.
    Veel succes met je workshop, leuk om zo genoemd te worden (díe heeft veel stoffen...).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dag de verjaardag goed verlopen is en erg fijn dat je nu effen geen feestdagen hebt, wat gaaaaaffff je vermelding in het blad, super leuk voor je misschien geeft dat je weer wat energie, sterkte met je kaak. Liefs Esther. P.s Nogmaals gefeliciteerd met jullie jongste.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het weer overleefd! Alles wat je op dit moment klaarspeelt moet je maar gewoon zien als een overwinning, mag best. Ooooh, ik moet op mijn hánden gaan zitten om niet nog een workshop bij je te komen volgen. Ik vond het zo gezellig toen. Will think about it ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat alles goed verliep daar op die feestjes!
    En wat jammer dat Rotterdam me echt wat te ver is, anders kwam ik zéker workshoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik wou dat ik ook kon komen, maar jammer genoeg ook wat te ver!
    mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Else,
    Fijn dat het allemaal goed gegaan is. Het is je toch maar weer gelukt. En als je kids het naar hun zin hebben is dat voor jou ook fijn. Nu misschien even een pas op de plaats maar daarna weer verder. Die vermelding is heel leuk en een goede reclame. Goed gedaan en zet 'm op

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed zo.
    Wat goed dat je het kan voor je zoon. Hoe zwaar het ook voor jou is, je doet het toch maar weer...die dagen zitten borodevol herinneringen ook hé...
    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat goed gedaan zeg!!
    Echt respect voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Even "gewone" dagen nu, die zijn al moeilijk genoeg denk ik zo. Super die vermelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Else,

    Jammer dat het niet op een zaterdag is, anders was ik zeker gekomen! 'k Werk in Rotterdam en woon er vlakbij, dus de afstand was geen probleem...

    Gefeliciteerd met je achtjarige zoon. De middelste van mij is vandaag zes geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben blij dat het een beetje ging!
    X

    Proficiat met je vermelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gewone dagen hebben we af en toe ook wel eens nodig hé ! Zeker voor jou zal dit nodig zijn ....
    Jammer dat het zo ver is , anders zou ik met plezier meedoen .
    Gefeliciteerd en veel plezier !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog van harte gefeliciteerd met je zoon en volle respect voor jou. Dapper mens want wat zal je 'm missen. Leuk, de vermelding :-) even je zinnen verzetten.

    Veel liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog gefeliciteerd met je zoon!Wat moet dit een zware dag zijn geweest voor je!heb echt respect hoe dapper en moedig jij wel niet bent.Jammer genoeg is de afstand ook voor mij te groot,anders had ik er graag aan deel genomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi, hoe gaat het daar? Ben benieuwd of je een beetje uitgerust bent en hoe met met je jongens is.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog een late happy b day voor je zoon en wat een schone portemonnee'kes, zoals we hier zeggen, die fleuren je dag zo op, niet?!?

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers