woensdag 23 januari 2013

Brenger van goede gave.....

Dat was de postbode vanochtend. Want ik heb niet een maar wel twee give-aways gewonnen!!

Het eerste past goed bij mijn blogje van gisteren.


Dankjewel Maartje!! Zo mooi en gezellig!


Voor het tweede pakket belde de postbode maar even aan want het paste nauwlijks door onze brievenbus.


Een srab (klinkt toch leuker dan restjes) pakket met Echino stofjes!!
Van haar. Dankjewel! Ik heb er al vanalles mee gemaakt, in mijn hoofd;-))

Ze heeft ook een hele fijne webwinkel zeker het bekijken waard!

x
Else

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away s heb je gewonnen heerlijk de stofjes en dan het mooie kaartje echt zo leuk!!
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIGE Give aways heb je gekregen, heerlijk zulke post. Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik vanmorgen bij je weg fietste zag ik de postbode al lopen en dacht ik nog: "Ik hoop dat hij Else iets leuks komt brengen!" (dacht ik echt!)
    Fijne stofjes, zal vast iets moois gaan worden.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bofkont. Geniet er van. Het is je gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij dat het pakketje goed terecht is gekomen. Plezier ervan *.*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Is je gegund... voor de volle 100 procent. Veel creatieve plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuke spulletjes heb je gewonnen, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een hoop leuks! Het postje is onderweg gegaan vandaag! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Else wat lief dat je aan mij denkt, ik zou het lapje graag van je overnemen.
    mail me als je wel maar effen estherzweers22@hotmail.com. Liefs Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke pakketjes! Ik kreeg hier vanmorgen ook een superpakketje in de brievenbus ;-) Héél erg bedankt hé, Else, ik ben er superblij mee! Morgen een fotootje en dan zie je't wel verschijnen ;-). Lieve groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blij voor u... zou ook graag iets winnen:)... maar lieve Else ik gun het je met gans mijn hart... dat weet je hé!
    Dikke kus,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie give-away heb je gewonnen!
    Misschien wil je je kans ook eens wagen bij mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Else! Dankjewel voor vanavond, heel bijzonder om je te spreken. Slaap maar fijn, hoop dat je je hoofd wat hebt kunnen luchten in de wind :) x Jantina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Else,

    Het is stil hier, ik hoop dat het een beetje gaat met alles, weet dat er ieg nog af en toe aan je gedacht wordt hier in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hé Else, hoe gaat 't met je? hopelijk goed xx

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers