maandag 7 januari 2013

Knippen.....

 Knippen......... ik hou er van!!

Toen we net samen woonde, mijn lief en ik, kreeg ik van hem een koffertje met een schaar waar je verschillende vormen mee kon knippen, kartels, boogjes en nog veel meer.
Blij dat ik er mee was!  Vooral omdat hij kadootjes verzinnen voor verjaardagen en sint heel erg moeiklijk vond.

Gisteren ben ik begonnen met het knippen van de zelfmaakpakketjes, en ik vind het fijn om te doen!



Vanavond ga ik een werkbeschrijving maken, ben benieuwd.

Ik denk dat ik nog wel een paar testers kan gebruiken als ik klaar ben;-)
x
Else


37 opmerkingen:

  1. Knippen, dat vind ik nu juist het minst leuke aan het naaiproces... Zulke pakketjes zouden mij dus blij maken! En met de schaar van je lief zal het vast fijn knippen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om tehoren dat je je leven weer een beetje oppakt. De herinneringen zullen zeker blijven, ook als je in de loop van het jaar dingen tegen komt die je van hem gekregen hebt of samen met hem hebt gedaan. Kijk er met een goed gevoel op terug.

    En wat betreft die testers......ik hou me zeker aanbevolen.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, blij te horen dat je iets hebt gevonden om je gedachten af te leiden. Ik kijk al uit naar je winkeltje!
    Hierbij stel ik me kandidaat als tester.
    Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik haat het knippen ook :(
    Hoe hard ik ook probeer ik kan maar niet vloeiend of mooi recht knippen!
    Die pakketjes zijn hier welkom :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je de schaartjes nog hebt, ik wil je graag helpen met uitproberen. Liefs Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stofjes! en inderdaad, knippen vind ik hier ook niet zo leuk, soms alles enkele keren knippen, zodat we later minder werk hebben! Die DIY pakketjes zullen er alvast heel tof uitzien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je iets hebt om mee bezig te zijn, en dat je leuke herinneringen erbij hebt.

    Ik wil ook wel helpen uitproberen als je nog iemand nodig hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook wel tester zijn ! laat maar weten, gr

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blij dat je een beetje verder kan met je leven, als zal het niet iedere dag simpel zijn! Hier ook iemand die met plezier wil testen! gr

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel tof dat je de draad weer op kan pakken af en toe... en als je testers te weinig hebt, wil ik heel graag testen!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Testing one two...ik stel me graag beschikbaar :).
    Wat speciaal is dat om op die manier iets te doen wat je het liefste doet met zo'n bijzonder verhaal achter je schaar. Knip ze!
    Je hebt weer hele mooie stofjes uitgekozen. Ik ben heel benieuwd!
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha.. en dan is dit het moment waarop iedereen zich bereidwillig voor je voeten stort! Ik ook uiteraard! Maar ik vind het vooral fijn om te lezen dat je creativiteit borrelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superinitiatief voor etsy! En ik denk dat je heel veel vrijwilligers hebt om te testen. Ik ook :).
    Veel plezier met het knippen.

    Marijke (dragonfly-mh.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wiii, laat mij maar testen, wan tik haat knippen ;) maar prutsen, uitproberen des te liever. Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dat testen zou ik zeker zien zitten , de werkbeschrijving in veritas was zo onduidelijk dat ik het niet durfde proberen en teruglegde .....superleuk idee !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige stofjes weer! ik ben niet nauwkeurig genoeg om knippen leuk te vinden, altijd weer een uitdaging. voor mij een goed plan dus, zo'n doorgeknipt zelfmaak pakketje.
    veel succes, mooie plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je bent er geknipt voor! voor dat knippen ;-)
    en bij deze mag je mij ook toevoegen aan je lijst met potiëntele testers...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, de lijst met testers wordt lang, leuk! Weet je, dan word ik wel een koper, die moeten er tenslotte ook zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die stofjes zijn alvast prachtig, zoveel testers vóór mij. We kunnen beter kopen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn, zulke mooie stofjes ook! Als je nog testers nodig hebt, ik ben ook altijd kandidaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. daar zitten al een paar stofjes tussen die ik helemaal zie zitten :-)!! dat wordt een gevaarlijk winkeltje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel succes met knippen. Ik neem mijn petje voor je af hoor, hoe je alles doet. Mocht je nog een tester zoeken, ik wil best voor je testen maar zo te lezen ben ik niet de enigste.

    groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nostalgie en knippen in één, topper dacht ik zo. En eh, ik sta toch wel bovenaan de testerslijst hè! (Stampt voet) ;-)
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. héhé iedereen wil proefkonijn zijn! Je stofjes zijn trouwens heel mooi! Goeie keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proefkonijn, ik doe mee, maar wat fijn dat je weer creatief bezig kan zijn! En dat met knippen, vaak het meeste werk van het project! Geweldige stofjes! Knip nog maar fijn door, en post de mooie stofjes vooral!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke stofjes!
    Moest je nog testers zoeken....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijk dat iedereen zich spontaan aanbiedt, ik uiteraard ook hoor. Maar zoals iemand hierboven ook al schreef, heerlijk dat je weer aan het knippen en aan het "doen" bent, petje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Else,
    Wat goed dat je je creativiteit weer oppak, en dan een Etsy winkeltje!
    Ik weet zeker dat je WEL opvalt met al jouw moois.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik zou alleen maar kunnen dienen als klunstester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ik las pas een beschrijving en ik snapte er de ballen van. Was voor een knipbeursje en ik gok dat dit daar ook voor wordt of wie weet voor wat anders...
      Maar als ik het al snap dan moet het goedkomen voor iedere blondine ;).
      En voor mij een extra stimulatie om weer eens achter mijn naaimachine te kruipen dat al maanden midden op de keukentafel staat te wachten...
      Verzendkosten of zo maak ik graag aan je over indien nodig :).
      Warme groetjes en knuffels van Susan

      Verwijderen
  30. Ik snap dat je ]daar blij mee was zo n super kado altijd goed een paar scharen!!!
    Wat fijn dat je weer even lekker bezig bent met creatief zijn.
    Je hebt zulke leuke mooie stofjes :-) Daar wordt je wel creatief van succes nog met knippen en een beschrijving maken.
    En natuurlijk hou ik me zeker aanbevolen voor een testertje :-)
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. goedemorgen, ziet er leuk uit. Je testingteam is inmiddels compleet zo te zien. Aanmeldingen genoeg. Dat is denk ik nog eens een extra stimulans voor je shop. Succes hé. Hoe is het met je zoon z'n arm? Is het al wat handzamer?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goed Van je!
    Ik wil wel voor je testen hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen

  33. Ik wil ook wel testen... maar is te gek ik woon in België is te duur aan verzendingskosten!

    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. LEuk!! Enne tester lijkt me leuk om te worden!!
    Super hoe je alles weer oppaket '#respect!....je moet maar het is natuurlijk niet gemakkelijk.

    Hopen dat je hier lekker je uitlaatklep in vind en blijft vinden.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers