woensdag 9 januari 2013

Geen plaats.....

Er gebeurde vanalles vandaag, zakkelijke dingen die afgehandeld moesten worden, kindjes die mijn aandacht nodig hadden en ik bevond me ook nog twee uur in het ziekenhuis met de oudste om het gips te verwisselen.

Aan het eind van de dag was het op!
En toen rolde ik nog in een machtstrijd met mijn oudste,die het toch eigenlijk wel heel spannend had gevonden in het ziekenhuis.

Er was heel weinig plaats voor mij in deze dag.

Morgen is er weer een nieuwe.
x
Else

15 opmerkingen:

  1. Jezelf even aan de zijkant zetten is het moeilijkste wat er is...straks eerst maar eens proberen om een nacht goed te slapen en kijken wat morgen brengt.

    sterkte x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee uren in het ziekenhuis...daar alleen al word je suf van hé...wachten, wachten...
    Hoop dat alles goed verloopt met de breuk.
    Moed, Else, je doet het toch maar allemaal.
    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoop dat je wat slaap krijgt vannacht, en dan vol goede moed aan de DIY pakketjes en je zoekt testers ? X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je kan zeggen "morgen is er weer een dag"lief Besje ik heb zoveel bewondering voor je!

    Dikke kus en knuffel hoop dat je een beetje kan slapen!
    Marina x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoop dat morgen een goed dag voor je word, liefs Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gauw weer even lekker met je handen aan de slag, dan komt het weer tot rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat je vannacht hebt kunnen slapen. Je nu eenmaal 24uurs dienst(zeg ik altijd) dat is pittig maar probeer vandaag iets voor jezelf te doen. Zodat je vanbinnen tot rust komt. Het is heel gewon dat je dat na zo'n dag nodig hebt.
    Ben zo benieuwd naar je pakketjes, het lijkt me echt leuk worden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo goed van je dat je iedere keer verder durft te kijken en op goede dingen hoopt, DAPPER :-) en hoe geweldig dat je de moed neemt om een ETSY winkeltje te beginnen. Ik denkt dat alles wel verkoopt wat jij maakt.

    Veel liefs XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen lieve Else hopelijk brengt vandaag meer rust en ruimte voor Else.
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk vandaag weer een dag met wat meer ruimte voor jou.Helaas ben je nu mamma en pappa tegelijk en zullen de "jou" momenten schaars zijn maar je doet het zo goed!!Dikke knuffel, je bent een kanjer Else, liefs Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn schoonmoeder verloor haar man toen de jongens 2 en 5 waren en ze heeft het de hele tijd alleen gered, dat vind ik toch zo bewonderenswaardig. Toen de oudste ziek werd, gingen ze er ook met z'n drieën voor. Zo knap! En ja, voor mijn schoonmoeder was niet altijd veel plek. Maar ze heeft wel twee hele goede knullen afgeleverd en ik weet zeker dat jij dat ook zult doen. Ik geloof in heel weinig dingen, maar ben ervan overtuigd dat je niets krijgt wat je niet aan kunt, dus komt met jou ook allemaal goed. Weet ik zeker!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad ik denk ook je krijgt niks wat je niet aankan hoe moeilijk ook... het gaat lukken met vallen en terug opstaan!
      x

      Verwijderen

Volgers