zaterdag 9 maart 2013

Stok achter de deur........

Ondanks  het verdriet ben ik nog steeds mezelf. Een warhoofd!!
Steven zei weleens dat ik rond loop met een kringeltje boven mijn hoofd, zoals je in stripboeken wel eens ziet.

Van de week kreeg ik een mailtje van Etsy dat het tijd werd om mijn shop te openen, en in een vlaag van verstandsverbeistering heb ik dat gedaan.  Ik had er niet op gerekend dat het ook maar iemand zou opvallen. Maar een oplettende vriendin had me door en deed een bestelling!!!

En dat smaakt naar meer!
Dus ga ik nu vliegensvlug die hele stapel zelfmaak pakketjes afmaken!



X
Else

21 opmerkingen:

  1. He, lekker, even bezig. Ben benieuwd of het lekker gaat lopen, zou een fijne afleiding zijn misschien! En met jouw stofjesvoorraad lijkt het me niet meer dan normaal als het lekker gaat lopen :) Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig, ik wacht er met smart op! Wil heel graag een echte besjesbeursje gaan maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik ben ook heel benieuwd! Heel veel plezier met al die voorbereidingen!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, leuk! Ga ik even bij je kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met je winkeltje, ik heb hem al bij mijn favorieten staan hoor!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes!! Je maakt zoveel mooie dingen, dat komt vast goed met die Shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de winkel gevonden!
    http://www.etsy.com/shop/besjes

    groetjes, wouter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Else, leuk hoor zo'n winkeltje, ik ga zo even kijken.
    Misschien kun je nog een button voor je shop in je zijbalk zetten (kleine tip).
    Veel succes!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, leuk, ik heb wel interesse in zo'n zelfmaakpakketje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Else wat leuk! welkom op Etsy... ga meteen kijken... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke uitdaging Else en misschien ook een fijne afleiding dus YOU GO GIRL..... Succes met je shoppie, groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat goed van je dat je begonnen bent, su66 Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof else! Wat goed. Ik ga je promoten! Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat super goed van je, succes met je shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, ik ga zeker even in je winkeltje kijken. Veel succes met het maken en verkopen van al je leuke pakketjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Is leuk hoor zo'n winkeltje, geeft ook een fijn gevoel als iemand heel ver weg iets bij je besteld:) Daarnaast is het natuurlijk een afleiding van alle andere zaken.
    Ga gauw even kijken en bij mij favorieten zetten.
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt goed ... fijn dat je dat doet... heel veel succes!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers