donderdag 7 maart 2013

Opladen......

Er is weer van alles gebeurd met mij.
Vorige week waren de jongens bij mijn moeder in het bos. Ik zou ook gaan maar het verwerkingsproces stak er weer een stokje tussen.
De week begon ik heel voortvarend met een lijstje met schoonmaak en opruimdingen. Maar maandag kwam er een nieuwe stoel die ik hier gekocht heb en ik raakte helemaal uit mijn evenwicht.
Toen ik ook nog veel alleen was tuimelde ik in een heel groot gat, waar ik ook nog ziek werd. Spugen en daarna de zoveelste kaakontsteking!

De nachten waren het moeilijkst, ik kon niet slapen van de pijn en het gebonk in mijn hoofd, het steeds versnellen van mijn hart hielp ook niet echt mee.

Zondag aan  mijn derde kuur in drieen een halve maand begonnen, die nog niet helemaal aanslaat!


Maar een bijzonder gesprek gisteren ochtend heeft me weer kracht gegeven en deel van mijn weg verlicht.

Vandaag heb ik de halve dag in bed door gebracht met een kruikje en ik hoop dat het me lukt om vanavond vroeg in bed te kruipen.
x
Else

23 opmerkingen:

  1. Stuur je veel liefde en kracht... denk aan je...
    Veel liefs,
    Marina x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte lieve Else. Fijn dat het gesprek je weer een beetje verlichting heeft gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve Else, ik wens je snel veel beterschap toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och toch. Ik miste je hier al. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap gewenst en een dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die Else toch wat fijn dat je dat gesprek je kracht heeft gegeven en je hart wat verlicht heeft. Heel veel beterschap nog, zorg maar lekker goed voor jezelf!
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken je totaal niet, maar elke keer voel ik tranen... Ik hoop dat je snel beter wordt; en dat je je beter voelt! Dat verdien je!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aangrijpend om te lezen waar je allemaal doorheen moet. Heel veel sterkte maar weer van mijn kant en heel veel beterschap!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een zwaar proces waar je door moet,en dat kun jij alleen met je op en neer gevoelens.ik heb veel respect voor je en wens je nog veel sterkte en leef met je mee ,ook al ken ik je niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geef niet op. Praat met wie dan ook. Wij zijn er ook voor je!
    Veel sterkte en veel liefde en de nodige knuffels.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Else toch, wat is het zwaar he. Een hele dikke knuffel. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heftig.... Maar gelukkig een beetje licht op je pad. Houd vol. STERKTE!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och lieve Else, sterkte hoor, echt!
    Wel de deur opendoen voor de postbode hè, morgen?
    Ik heb héél veel liefde en kracht in het pakketje gestopt.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. och else, wat een last. fijn dat je nog ruimte laat voor zulke gesprekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Meid toch, Wat jammer nu toch weer. Vond het al zo stil hier op je blog. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. Raar is het hé dat je door iets nieuws als een stoel volledig van je padje gaat. Moet je bekennen dat vorige week m'n nieuwe bank bezorgd is en dat ik afgelopen weekend ingestort ben. Je voelt je dan zo alleen..... maar ben er wel weer. Het is nog niet helemaal weg maar ben weer wat sterker. Zorg goed voor jezelf en neem de tijd en praat praat praat. Maakt niet uit met wie. Als je wilt kun je me altijd mailen. Al is het alleen maar om "te storten". Zet 'm op. lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Else wens je beterschap en wel fijn dat je met Iemand kunt praten en je hart leeg kunt storten, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beterschap Else. Iedere dag komen jij en jouw jongens even langs in mijn gedachten, het laat me (gelukkig) niet los. Je stille blog van de laatste week maakte het al duidelijk. Ieder snotje, hoestje of griep vindt helaas zijn weg naar jou. Het is niet eerlijk!
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Else,
    Ik lees elke keer je blog en ik leef met je mee. Ik wens je veel beterschap. Ik vind het moedig hoe je al je gevoelens kunt opschrijven. Respect.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat fijn dat er, toen de weg zo donker was, iemand op je pad kwam die de weg iets verlichtte. Ik wens je beterschap, en nog wat meer licht. Als ik vanavond de kaarsen aansteek blaas ik een vlammetje jouw kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. lieve Else, dapper lief mens, ik wens je zoveel. Voor nu stuur ik je kracht en dikke kussen

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers