maandag 10 december 2012

Huiskamer kerstmarkt.....

Vorig jaar was er een kerstmarktje bij mijn lieve schoonzusje, en dit jaar gaan we het weer doen, gewoon omdat het gezellig is!

Dus maakte ik deze.


Ik vind het fijn om mijn handen iets te laten doen, dat vond ik al maar nu helemaal. Ik kom er van bij mezelf maar ik hoef niet zo te piekeren.

Als je zin hebt om langs te komen op dinsdag 18 dec tussen 20.00 en 22.00 uur op de Ottergracht 9 te Rotterdam, ben je bij deze van harte uitgenodigt!!
x
Else

ps ik weet niet of ik er zelf bij ben, alles bekijk ik per dag. Maar iets er voor maken, geeft mijn handen een doel.

21 opmerkingen:

  1. Wat knap gemaakt !! Dat lijkt me nogal een priegelig werkje. Maar wel fijn om even je gedachten een andere wending te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn voor je dat je daar wat innerlijke rust bij vind.
    Geniet maar lekker van het met je handen bezig zijn en dan kunnen wij er ook weer van meegenieten en wie weet zelfs enkelen of velen die in de buurt van Rotterdam wonen.
    Ik snap dat je per dag invoelt of je ergens wel of geen behoefte aan hebt, maar lijkt mij een hele mooie gelegenheid om een paar extra dikke knuffels te krijgen van wat blogmadammen ;). Maar voel maar lekker in als de dag nabij komt.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig Else!
    Fijn dat het creatief bezig zijn je gedachten een beetje tot rust brengt. Ik hoop op heel veel klanten voor jullie kerstmarktje en als ik dichter bij zou wonen dan zou ik o zo graag even komen.
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw ferm!!! Leuk dat je hierbij een beetje tot rust kan komen!
    Ik vind ze super mooi en ze zien er super ingewikkeld uit!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deja-vus als ik je knutsels zie! Wij hebben die vorig jaar met onze leerlingen van de crea op school gemaakt! Was héél leuk om te doen en met een leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi!Spijtig dat Rotterdam zo ver ver is want anders zou ik ook eens langskomen, ik hoop dat jullie marktje een succes mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha lieve Elsekind,
    Je doet het zo mooi en waarachtig dat ik steeds, veel tranen krijg bij het lezen van je woorden..xxx ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Creatief bezig zijn en bloggen, het voelt voor velen van ons als therapie, hoofd leeg verstand op nul, dus doe maar en liefst veel, delen wij je mooie spullen! Ik wens jullie een goede verkoop, kan je veel maken.
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk die bollen heb ik een keer inhet megaa groot gemaakt!

    groetjes linda

    www.creasnuf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Else, Rotterdam is een beetje erg ver, want anders kwam ik je toch even "hey" zeggen...
    Katrienx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kerstversiering! Goed dat je tot rust kan komen door te freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat grappig, dat is 2 straten achter bij mijn ouders....voor mij dus heel dichtbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je rust vind in het freubelen en nog mooi resultaat ook.Heel goed om alles per dag te bekijken, luister maar goed naar jezelf!!Knuffel van mij, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. en zo werkt het idd..heel rsutgevend. Wat fijn! mooie kerstversiering, super!! elke dag een stap en een veeg..dat zei ooit iemand eens tegen mij..meer hoeft niet. 1 stap en 1 veeg en daarna zie je wel weer. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn mooi Else!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn Prachtig, lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je zo een hele dappere vrouw, geef niet op, als het jou even past, luister even naar de song van Pete Gabriel. Don't give up. Ik wens je heel veel moed en hoop dat met de overgang naar het volgend jaar toe, nietegenstaande jullie verdriet, jullie toch mooie momenten mogen meemaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi om te lezen dat je plannen blijft maken, je handen in beweging houdt maar neem ook tijd om stil te staan.....te gillen, schreeuwen en huilen....bij je verdriet te zijn, neem de tijd

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers