dinsdag 10 januari 2012

UITSLAG STOFJES GIVE AWAY!!!!!

Ik ga jullie niet lang in spanning houden, hier komt de uitslag.

Het pakketje met de vogel stof gaat naar nummer 11 ofte wel Mimi



Heel veel plezier er mee, en dank je wel voor het mee doen!



Het tweede pakketje gaat naar nummer 1, ofte wel Dreamstuff 
Ook gefeliciteerd, en veel naai plezier!

En de mooie japanse printjes gaan naar nummer 73, ofte wel Emma en mona.


En ik kan het niet laten om een troost prijs  te geven aan: Carolien
                                                                                             Kiddy Moon
Als jullie mij je adres mailen op ehbesjes@hotmail.com.
x
Else

 



21 opmerkingen:

  1. He jammer ;)
    Aan de winnaars: gefeliciteerd! Ben benieuwd wat jullie gaan maken met de mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou net gaan typen 'gefeliciteerd allemaal' en toen las ik mijn naam nog onderaan. Wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toeme toch, geen geluk vandaag...
    Aan de winnaars: gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd winnaars!! Beetje jaloers ben ik wel op Emma en Mona.Wat een mooie stofjes zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een dikke proficiat voor alle winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan de gelukkigen! Hopelijk val ik een eventuele volgende keer in de prijzen :). Het was een hele mooie en gulle give-away, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wat een bokonten zijn het, met zulke mooie lapjes, ik ben jalours! Bedankt voor het verloten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jiehaa!!! Dat is de eerste keer dat ik iets win. Een troostprijs, maar dat is nog spannender om naar uit te kijken. Bedankt! Ik stuur je een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waw, Else, super bedankt, k zie just dat k gewonnen heb, en nog niet een bitje!!!ook dikke proficiat voor de andere winnaars!!! Ok, Mamanon, k zal al beginne nadenken, k heb al iets in gedachten, wordt zeker vervolgd!!! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. trouwens heb momenteel ook ne "weggever", kom gerust s kijken allemaal!!! liefs, mimi xxx
    http://mimisprutsedingetjes.blogspot.com/2012/01/mimi-geeft-weg-1-patroon.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat aan de winnaars en veel plezier met jullie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. proficiat! maak er mooie dingen mee allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat aan de winnaars (en voor mezelf; volgende keer beter)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd aan de winnaars.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben toch wel een beetje jaloers hihihi
    Proficiat dames!!
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Joepie!!!! Voor het eerst dat ik iets win! En dan direct zo'n heel mooi stoffenpakket. Besjes dankjewel! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers