dinsdag 31 januari 2012

Knopen liefde.........

Ik wilde aan het afwerken van de opschrijf boekjes beginnen, toen ik me bedacht dat ik daar niet de goede knopen voor in huis had. Snel op Etsy gezocht naar een bulk partij.
En daarna de boekjes even opzij geschoven terwijl ik wachtte op mijn knopen schat.

Heerlijk aan het vilt werkje van mijn vorige logje  begonnen, maar na een tijdje had ik daar ook een knoopje voor nodig. Dus haalde ik mijn knopen laadje te voorschijn. Maar wat vond ik daar, een knopen schat waarvan ik het bestaan vergeten was!!!!









Vandaag kwamen er nog 200 knopen door de brieven bus gerold. Maar mij hoor je niet klagen, ik hou van knopen!
x
Else

15 opmerkingen:

  1. mijn verzameling ziet er heel wat minder kleurrijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel mooie kleuren ... en dan te bedenken dat ik gisteren drie gelijke rode knopen moest gaan kopen ... ik zal mij ook eens zo'n bulk op etsy moeten bestellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohh wat zijn ze heerlijk hè. Ik kan er ook geen genoeg van krijgen, al die kleurtjes en ze zijn ook nog eens functioneel voor heeeeel veel dingen. Echte eye candy :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is een mooie vondst toch fijn he allemaal verschillende knopen op voorraad je kan nooit teveel hebben vind ik!!
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoveel knopen plots in je brievenbus..
    Wat een gelukzak !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb minstens twee blikken vol. Ik vind ze zalig! (Zo zie je maar, verslaafden zoeken elkaar op, hahaha!)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIG al die knoopjes en de kleurtjes mooi Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 200 in je brievenbus ... jongens jongens! Ik kocht er vorige week 18 in solden, en vond dat al een beetje veel, omdat ik ze niet echt nodig had ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalig zoveel knoopjes, mijn verzameling bestaat uit de 'extra' knopen die bij een kledingstuk zitten als je het gekocht hebt! Maar toch ook al wel een paar bij elkaar verzameld (ik vaak kleren kopen, nee hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op zo'n collectie kleurrijke knopen kan ik alleen maar jaloers zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Else, leuke knopen, zorgt alvast voor lente sfeer! Nog iets anders, ik zie in m'n blogger overzicht een bericht van je staan (knipportemonneetjes) en die zie ik niet terug hier op jouw blog. Raar! Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anne-Marie, ik had dat bericht eerst al op mijn blog gezet ,maar het is een kado voor iemand en ik wist niet of zij het dan zou zien. Dus heb ik het terug gehaald. En zet ik het er zaterdag of zo op.
      x
      Else

      Verwijderen

Volgers