dinsdag 17 januari 2012

Knip werk..........


Eigenlijk wilde ik wat voor geknipte opschrijf boekjes in elkaar gaan zetten, maar ik had geen zin om achter de naaimachine te kruipen. Dat heb ik soms,en als ik het dan wel doe gaat er van alles mis. De draad gaat lussen, de naald breekt, en ik naai schots en scheef terwijl ik denk dat het allemaal kaars recht gaat.
Dus heb ik nog lekker wat stofjes bij elkaar gezocht en nog meer knipwerk gedaan.

Nu nog wat strijken en even afwachten tot ik weer in de juiste naaimachine bui ben.

X
Else

6 opmerkingen:

  1. Alleen de stofjes zijn al superleuk, dus dat komt vast goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach ik ken dat ... bij mij gaat dan ookk alles verkeerd lol
    maar je hebt wel ferm geknipt zeg! leuke stofjes, daar krijg je wel terug zin van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knippen vind ik nog het meeste rotwerk (duurt altijd veel langer dan ik denk), dus dat heb je nu maar vast gedaan! Hopelijk vind je je naai-mojo snel weer!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar. Maar je hebt het in ieder geval klaar liggen dus als je er opeens weer zin in hebt, kun je zo beginnen. Leuke stofjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ai, herkenbaar... maar soms liggen er 3 dingen te wachten die in voorbereiding zijn. Dan gaat het knagen bij mij.
    Succes met wachten op de juiste 'mood'.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stofjes! Benieuwd naar de afgewerkte productjes .... Misschien als de papa gaat skiën?

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers