vrijdag 13 januari 2012

Rie Elise Larsen ........


Ik ben totaal verliefd op het papier van Rie Elise Larsen, maar misschien hadden jullie dat al begrepen;-)
En voor de kerst heb ik nog 24 vellen van haar papier besteld. Toen het binnen kwam was ik zo blij als een kind!

Zal ik even uit de doeken doen wat je allemaal ziet op deze foto?
Daar gaan we, papier van Rie Elise Larsen , hier gekocht.
Stempel van de Flow.
Die stof met de stipjes is garden pindot van Michael Miller.
En die met streepjes heet , Heath  van Alexander Henry.
Stof knoopjes die koop ik hier
De magneetjes daar moet je gewoon tegen aan lopen bij een knutsel winkel.
En als laatste de stans voor het kaartje waar de magneten op zitten.
Een fijn weekend!
x
Else

5 opmerkingen:

  1. Ik vind dit wel zón geweldig idee! Dit ziet er gewoon superprofessioneel uit! En dan die stans, het zijn de kleine dingetjes die het doen he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat goed zeg! Supermooie stofjes trouwens. (KWIJL)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie papiertjes en lieve stofjes echt leuk en je sleutelhanger van het berichtje hieronder zijn super. Ik kon op de een of andere manier daar niét op reageren.
    Fijn weekend gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn weer prachtig, bedankt voor de tips, fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers