vrijdag 30 november 2012

Inkopen....

 Ook hier is het bijna 5 december, en omdat je vader verliezen en van je geloof afvallen wel wat veel is in een jaar!
Ben ik vanochtend oppad gegaan en gezocht naar passende presentjes, niet te groot, niet te veel, precies goed.
Door de stad lopen waar niemand het weet vond ik lastiger dat op de adventsmarkt staan,veel lastiger!
Maar het is gelukt en ik ben tevreden over wat er straks voor die liefjes uit de zak getoverd wordt.

Nu ga ik moet ik naar de gemeente voor de paspoorten!
En vanavond ben ik hier!
x
Else
ps ik  word een beetje geleeft!

27 opmerkingen:

  1. Hoi, mooi dat je alles rond hebt voor de sint.
    En geleefd worden, tja dat duurt nog wel even.
    Het belangrijkste is je dagritme te houden, dat is een goed houvast. Wil je ervaringen delen of je verhaal kwijtmag je mij best mailen.
    Grt Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap Else, ik bewonder je sterkte!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dappere jij. En liefdevol, zoals je voor je zoons zorgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat heel het "blogleger" wat je achter je hebt gekregen nu trots is op je...omdat je zo goed voor je kinderen zorgt.
    En wat zal hun vader, waar dan ook in het paradijs trots zijn op jou.

    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed gedaan!

    en wat je zegt over anoniem door de stad lopen herken ik erg. zo raar, dat iedereen maar gewoon door doet, heel vervreemdend. veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie sint en piet popjes.
    Heel succes vanavond.
    Wat ben je toch een sterke vrouw en jeetje ja geleefd worden is echt niet leuk maar wens je veel sterkte toe.
    Dikke knuffel van mij.
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh dat wordt vanavond volgens mij nog een zware avond onder de vrienden en kennissen van Steven en kijkend naar Freeride filmpjes. Maar natuurlijk zul je ook veel warmte vinden onder hun en wie weet wel een paar dikke knuffels krijgen ;).

    En verder ben je goed bezig hoor, nee dat is wat te veel voor zo'n kleine hè. Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt heb ik een bewondering voor je hoe je je door deze moeilijke tijd slaat.
    Heel veel sterkte gewenst voor de komende weken die komen gaan. Kan begrijpen dat het met al die feestdagen niet makkelijk zal zijn. Wat zorg je goed voor de kinderen zeg.

    groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe zo voort. Neem dag per dag en geef verl liefde aan je zonen. Je mag trots zijn op wat je allemaal doet en weet dat wij hier allemaal voor je zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief dat je toch sint inkopen hebt gedaan!! Had je ook kunnen laten doen, dapper hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind het toch heel knap dat je dit hebt gedaan, en nee je kunt daarmee niet van je geloof afvallen voor je mannekes
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Else,

    Ik las deze morgen een berichtje op fb van een vriendin die gisteren haar man één jaar verloren is. Ze doet het goed, maar mist hem nog steeds! En zou net als jij graag nog een moment met hem doorbrengen. Ze zou er veel voor geven.... ik denk dat jij dat beter kent dan ik. Hou je goed in de mate van het mogelijk en geniet van het gezelschap vanavond, er zullen veel vrienden zijn. Ik weet het is niet wat je hartje verlangd, maar toch....

    Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo fijn hoe je het doet... lieve Else!

    Bewondering!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bewondering voor een vrouw die ik niet ken maar de wereld tegemoed treedt, dag voor dag! Hoop dat het een goede avond voor je zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Else wat heb ik een bewondering voor jou en wat lief dat je voor de jongens op pad bent gegaan. Strekte vanavond Liefs Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat boffen je kinderen met jou ! Respect...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve supermama!
    Fijn dat het gelukt is met die inkopen,
    Stuur je nog even wat sterkte voor vanavond
    xxx
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat goed van je.....bewondering.
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dapper hoor!
    Omarm je schatten maar eens lekker en verwarm je met hun blije gezichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geleefd worden is echt bagger, maar verzet je niet tegen je gevoel. Dat maakt het vaak alleen maar erger. Wat super dat je samen met je kids Sinterklaas gaat vieren. De Sint geeft hoop, ook aan grote kinderen.
    X Es.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Daar moest ik dus meteen aan denken, niet dat het gemis anders minder zou zijn maar op de één of andere manier vind ik het wel extra cru zo rond alle feestdagen, zo dubbel maar hoe dan ook wreed! Succes vanavond...?!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers