donderdag 5 april 2012

Nog niet terecht........

Die liniaal heeft zich goed verstopt want hij is nog niet boven water gekomen.
Dus toen maakte ik een variatie op deze. Maar nu met clipjes.



Groot en klein.




Maar dat ging niet zo goed als de vorige keer. Op een of andere manier ging het bij het in elkaar draaien mis. Dus heb ik de stukjes vilt even onderaan door gestikt met de naaimachine. En dat hielp.
Misschien een goede tip voor bij wie het ook wel eens mislukt is.
                                                        x
                                                     Else

11 opmerkingen:

  1. Mooi!Hoe maak je die bloemen vast op de clipjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik naai ze er op. Want als je plakt gaan ze toch wel erg snel los.
      x
      Else

      Verwijderen
  2. Wow petje af hoor, het lijkt me echt een priegelwerkje. Maar ze zijn mooi gelukt hoor. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh leuk zeg, ik had die andere helemaal gemist. Is voor m'n dochter ook erg leuk. Weer iets op het to-do lijstje :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo irritant als iets gewoon zoek blijft!!
    Maar daardoor wel weer iets heel moois gemaakt haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pareltjes!!! De kleuren zijn gewoon perfect...nu nog de liniaal, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, Else. Wat geweldig om cadeau te geven. Enig en die lineaal komt vast te voorschijn als je hem niet meer nodig hebt (of een nieuwe hebt gekocht...). Fijne paasdagen, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook altijd iets kwijt! Zoooo vervelend ;)
    Die haar clipjes zijn wel heel erg leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb er hier twee grote liggen! Kom je die toch even lenen?
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HOI ELSE, WAT HEB JE WEER LEUKE DINGEN GEMAAKT!!!
    EN JA, LINEALEN DIE DOEN SOMS HET ZELFDE ALS PENNEN EN LEESBRILLEN!!!!!
    IK HEB EEN LEUKE GIVEAWAY, MISSCHIEN WIL JE MEEDOEN?????KIJK EVEN BIJ MIJ!
    LIEFS
    LIA

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers