zaterdag 21 april 2012

Knopen, je kan er nooit te veel hebben,toch?

Toen ik nog een eigen kleuterklas had, stond daar in en van mijn kasten, de knopen doos van mijn oma.
Die een goede naaister was, en van niets, iets kon maken.
Van haar heb ik het naai gen, denk ik.

Maar toen ik stopte met werken, ben ik vergeten die doos mee te nemen:-((
Zo stom!
Maar nu heb ik het idee dat ik nooit genoeg knopen kan hebben!
Mijn lief is het daar niet helemaal mee eens.
Wat denken jullie?




Bij haar een hele leuke manier van opbergen!

Mijn volgende blog is mijn 200ste!
En ik zit te broeden op een leuk weggevertje.
Nog een fijn weekend!
x
Else

19 opmerkingen:

  1. Wat leuk....ik heb ook net de knopenpot tevoorschijn gehaald. Had nog "ogen" nodig voor Babet, ons schaapje...

    Heerlijk he, even lekker door de knopenbak gaan en zien wat je allemaal nog hebt.

    Groet, Agnes

    www.mijntijdverdrijf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt er inderdaad nooit genoeg hebben vind ik, het is alleen al zo fijn om naar te kijken, net als masking tape en leuke dingetjes om kadootjes mee op te leuken en, en, en ...heerlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. EENS! Als je ergens blij van wordt, moet je er zoveel mogelijk van hebben. En knopen.. ja! Daar word ik ook blij van! DOORGAAN dus, met verzamelen!
    Je 200e post alweer, tjonge, dan ben je echt al ff bezig (of je blogt gewoon als een bezetene..) Ben benieuwd!
    Fijne avond! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Else, leuk hé al die knopen.
    Ben trouwens benieuwd naar jouw weggevertje ter gelegenheid van je 200e bericht, dan moet ik nog wel even doorkletsen om zover te komen...(had je die van mij ook al gezien, je kunt nog meedoen tot morgen)
    Fijn weekend verder!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik deel je mening : ne mens kan nooit genoeg knopen in huis hebben.
    Ik heb zo een blikken doosje gevuld met knopen die ik onlangs voor 5 euro op de kop tikte... het is mijn schat....zoals na een heuse schattenjacht. Ik word er altijd weer vrolijk van als ik erin zit te neuzen.
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knopen heb je echt nooit genoeg, maar je hebt wel leuke!! Wat ga je binnenkort met de knopen doen of heb je nog geen plan?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O heerlijk, wat heb jij veel knopen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knopen kan je nooit genoeg hebben! Je lief heeft ongelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt helemaal gelijk Else ;) Knopen heb je nooit genoeg... en hetzelfde geldt voor lintjes :)

    Fijne zondag, groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal mee eens :)
    Ik heb ze laatst ook gesorteerd en op de foto gezet, heerlijk!

    http://hetkabinet.blogspot.com/2012/03/buttons-buttons-buttons.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kreeg twee gigantische dozen vol knopen van Peter zijn bomma... En ik moet zeggen dat ik een heel deel (heel gewone) knopen heb weggegooid.
    Maar de speciallekes heb ik bijgehouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig Else al die knopen maar ik vind die trommeltjes ook super, heb op het moment een trommeltjes-tic,hi,hi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niemand heeft genoeg knopen... Wat jammer van je oma's knopendoos. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hihi ben ook knopenverslaafd volgens mijn gezinsleden , ken er dus alles van hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kunt inderdaad nooiiiiitttt genoeg knopen hebben, ik vind jou blikjes Prachtig, fijne week, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eens!!!
    Gegroet, een andere knoopjesfanaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Compleet mee eens!!! En ze zijn zo snel 'verwerkt' ;-)
    Jouw foto is nochtans ook heel plezant, net als bij mij in allerlei blikken, ideaal he.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mor nee gij, knopen & lintjes & stofkes hebt ge nooit genoeg ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben het volledig met je eens ! Ik verzamel gewoon graag knopen. Mijn collectie is nog klein maar ik hoop er een heel leuke tegen te komen. Die vogelknoopjes zijn ook echt te schattig voor woorden.

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers