maandag 23 april 2012

De 200ste!! Give away!

Dit wordt mijn 200ste blog bericht!
Best veel , vind ik!
En dat vier ik met een knopenliefde pakketje.

twee kaartjes met plastic knopen

vijf kaartjes met vintage knopen


stickers met gestempelde knoopjes en magneten


En overtrek knopen om je eigen stoffen knoopjes te maken!

Als je dit pakketje wel ziet zitten kun je hoef je alleen maar een reactie achter te laten voor 1 mei.

Een hele fijne dag!
Ik hoop dat er nog even een zonnetje doorkomt!
x
Else

87 opmerkingen:

  1. Kom ik via een ander blog net op jouw blog en zie ik meteen je give away. Wat een leuk pakketje! Ik laat daarom maar meteen een reactie bij je achter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauuuw wat een Prachtige give away, ik doe graag mee en ga straks een linkje op mijn blog plaatsen, jij ook een fijne nieuwe week, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van knopen ;-) ik doe heel graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He whaw, dat zou een uitbreiding zijn voor mijn beginnende knopencollectie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 200 is veel! De labels en magneetjes zijn echt leuk! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik doe heeeel graag mee, wat leuk, zo een gezellig pakketje.
    gefeliciteerd met je 200 ste blog, dat er maar meer en meer mogen komen, lees ze altijd]groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ga zo door! Op naar de 1000?! Ik zie dat pakketje ook wel zitten! Heel leuk. Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk pakketje, dat wil wil ik wel winnen!
    Een een dikke proficiat met het 200ste bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo een pakketje zie ik zeker zitten!!!
    En op naar de 400ste!!
    Maren (hoemmelke.blodspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je voor die 200 berichten, een klein stukje van mijn dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful giveaway!!! I really love buttons!!!
    xxxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie dat zeker zitten! Gefeliciteerd. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige knoopjes, ik zie het zeker wel zitten!
    Gefeliciteerd met het 200ste bericht!

    Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoeraaa voor Besjes!
    En nu duimen dat ik met die prachtknoopjes ga lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoihoi, gefeliciteerd met je 200ste bericht :-) op naar de volgende 200.
    Ik doe niet mee hoor, heb vorige keer al een pakketje van je gekregen, nu een ander weer.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. joepie, knoopjes !!!! ik doe graag mee... ik zet ook een link op mijn blog.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hieperdepiep! Knoopjes kan je nooit genoeg hebben. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte! Ik doe graag mee, ze zien er erg mooi uit. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gefeliciteerd met je 200e bericht, ik hoop dat ik dat aantal ook ooit nog ga bereiken. Ik doe zeker me met de give-away, want je hebt natuurlijk nooit genoeg knopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoera 200 berichtjes geweldig....en zo'n give away is altijd leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Knopen... een kleine verslaving ;) Ik doe graag mee! en proficiat met je 200ste bericht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi, superleuke give-away! Natuurlijk doe ik graaaag mee!
    En op naar de volgende 200!
    Ik lees mee in elk geval.....
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super 200 berichten!
    Leuke knopen, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  24. weeralom zo'n mooi oog voor detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. er zitten er mooie tussen... ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 200 berichtjes al! En ze blijven leuk om te lezen, en om inspiratie uit op te doen! Dus... ga zo door!
    Ik wil ook graag meedoen met de give-away. Wat een leuke spulletjes.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hé leuk, proficiat! Wat leuk dat je ons laat delen in je feestje. Ik waag graag m'n kans.
    Nog veel blogplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, wat een fijn pakketje! Daar doe ik natuurlijk graag voor mee! Op naar de volgende 200!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd met je 200st. blog. En ik wil wel graag meedoen aan de give away. Ik ben helemaal gek van knopen, daar kan ik zo heerlijk bij weg mijmeren. Groetjes, Ans

      Verwijderen
  29. Proficiat met het behalen van 200 berichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ooooooooooooooooooooooooh wat een leuks dit !! alleen al om naar te kijken.
    Wat leuk dat je ons laat meedelen in je blogfeestje :-)
    Ik waag een kansje hoor !
    Groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. jeuj 200!Ik doe graag mee voor dit leuke pakketje! Groeten, E.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je kunt nooit genoeg knopen hebben !! graag doe ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Proficiat met je 200 volgers! En ik zie zo een pakketje heel goed zitten!
    Ik zal je linken op onze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wow, 200 berichten. Leuk! Ik hoop dat er nog veel meer gaan komen :) Hier kan ik trouwens echt geen nee tegen zeggen. Die bovenste kaartjes zijn veel te leuk ;). Dus ik doe graag mee. Fijne week nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk dat je al 200 berichtjes met ons wilt delen. Je hebt een mooi blog vol inspiratie. Ga zo door....

    Groet, Agnes.

    www.mijntijdverdrijf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. proficiat!!! we doen graag mee met dit leuke pakketje! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een tof pakketje :)
    Ik hou van je stijl, zo mooie details en toch simpel.
    Niet schreeuwerig, maar wel opvallend genoeg :D

    Love it
    en proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat zie ik zeker zitten!!
    knoopjes... i love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow al 200 berichten, gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor die leuke knoopjes!
    Liefs,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik zie het pakketje wel zitten! Leuke knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Tuurlijk zie ik dat zitten! Ik waag dus graag m'n kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. oooh zo een pakketje zie ik wel zitten hoor ! Ik waag graag men kansje !

    BeantwoordenVerwijderen
  43. 200 berichten, super hoor! Ik hartje knoopjes, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Proficiat met de 200 berichten... en of ik dit pakje wil winnen, graag! zal je linken op mijn lekkerbekkenblog, tabblad give away's!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. gefeliciteerd!!! ik hou van knoopjes en ben 1 mei jarig dus voldoende reden om kans te maken op dit leuke pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik kom hier altijd even kijken omdat het hier er altijd zo gezellig uit ziet dus ook deze keer doe ik weer graag mee. Wie niet waagt....
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw 200 al! Gefeliciteerd en op naar de volgende 200. Ja, ik doe heel graag mee voor het mooie knopenpakketje. Ben dol op knoopjes :)

    Fijne avond nog, groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Zooo 200 is al echt veel, leuk hoor! ik doe graag mee met de give-away, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jaaaaaaaaaaaaaaaa, joepie! Ik doe mee hoor, ik plaats ook een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een leuk pakketje!!! En ja, die knopenliefde, die deel ik met je! Ik doe heel graag mee met je give-away! Groetjes en op naar de volgende 200 berichtjes! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wow! Een dikke proficiat!
    En oooohja, ik doe héél graag mee!
    Spannend!
    Ik plaats linkje op http://nienkemaakt.blogspot.com

    x Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. zo dat zijn veel volgers zeg! gefeliciteerd
    Natuurlijk doe ik graag mee, want knopen kan je inderdaad iet genoeg hebben en dit pakketje is wel heel erg leuk
    groet
    le(o)nie

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Congratulations!!
    I love buttons too!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Tjonge Else, wat een heerlijke weggeefactie. Gefeliciteerd trouwens met je 200e blogje. Goed hoor. En ik doe heel graag mee. Alleen al naar je foto's kijken is een cadeautje. Groet, wieke (wiekevankeulen.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. 200 blogs.. zo ver ben ik nog lang niet, zucht. Gefeliciteerd! En wat een superleuk weggeefpakketjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Zie ik zeker zitten!!
    Proficiat met de 200! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gefeliciteerd met je 200e blogbericht! Ik kwam toevallig op je blog terecht en ga je volgen. 'k zet ook nog even een linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Nummer 200 wauw!!
    Hieperdepiephoeraahhh!!

    En aangezien ik al een keer het geluk heb mogen hebben om een prachtige prijs bij je te winnen,Laat ik hem graag aan de andere over.(als is het wel een prachtige give-away)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik wil 'm wel! ;-)
    Proficiat met het 200ste bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo,

    Hartelijk gefeliciteerd met het 200e bericht. Dit pakket zie ik zeker zitten, wat gaaf !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Gefeliciteerd met je 200e bericht!! Ik zou graag mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Dikke proficiat! Altijd leuk om jouw berichtjes te lezen!! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. gefeliciteerd en hopelijk volgen er nog 200 berichten! En ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gefeliciteerd met 200 blogberichtjes! Op naar de 300! Natuurlijk waag ik ook graag mijn kans... wie niet trouwens? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Gefeliciteerd! Wat een ontzettend gaaf pakketje, ik waag graag een kansje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. En of ik dat zie zitten!!! I'm in! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Mooi mooi mooi! 200ste bericht ! Proficiat! Héél mooie knoopjes, dus ik doe ook graag mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Knoopjes knoopjes knoopjes... Verslaafd!
    Gefeliciteerd met de 200ste!
    En we doen met veel graagte mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Oh wow 200 volgers...uhm oops blonde moment...200ste blog bericht hihi...je hebt er al 330 ziet ik :P volgers dan.
    Ik doe heel graag mee, de kans is klein met zoveel reacties, maar wie niet waagt die niet wint...dus ik waaaaaagggg.
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Waaaaa...knoopjes!!
    En waaa...330 volgers! Ik wou dat ik er zoveel had.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wauw superleuke knoopjes, doe ik graag voor mee.
    En proficiat met al de volgers en blogberichtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Proficiat met zoveel volgers ! Wauw zo leuke knoppen !!! Ik word instant jaloers op die mooie vintage knopjes ;)
    Ik doe met plezier mee, als echte liefhebben van alle soorten knopjes is dit misschien wel een droom die uit komt.
    veel groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Aha, knoopjes: heerlijk om naar te kijken, te betasten en te dromen wat voor leuks je er allemaal kan mee maken. Ik ben dus ook liefhebber voor die toffe knoopjes. En al 200 blogberichtjes: doe er gerust maar minstens nog es zoveel bij; ik heb al heel veel inspiratie bij je gehaald, ookal ben ik helemaal niet zo'n vlijtige creatieveling. En 't is altijd leuk om je blogberichtjes te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. jaaa leuk
    ik doe mee !!!
    echt hele leuke knoopjes
    leuk!!!
    liefs nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik doe met heel veel plezier mee, ik ben gek op knoopjes.
    Kan ze ook nooit weg doen, knip ze van oude kapotte kleding af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. gefeliciteerd!! ja, ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Gefeliciteerd!

    Nou, ik zie het pakketje wel zitten hoor, ik zie het eigenlijk al in gedachten bij mij op tafel liggen;)!!! (* oké, droom maar lekker verder Thea *)

    Ik zou ze trouwens best wel goed kunnen gebruiken aangezien ik nog vrij nieuw in crealand ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hoera!
    Is het toevallig dat het zonnetje begint te schijnen net als ik dit berichtje lees? Didn't think so!
    Ik zie dat pakketje ook wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Oh wat leuk! Ik wil meedoen! En nog liever dan dat: ik wil winnen :-)
    Groetjes, shibbie

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Waaaaaaaaaaaw !!!!!!
    Ik ben helemaal weg van knopen en heb zoveel ideeën om er vanalle hebbedingetjes mee te maken .
    Dus vind ik het leuk dat ik deze kans krijg om deel te nemen aan je give-away.
    Groetjes,

    Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Doe graag mee voor deze knopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers