maandag 24 juni 2013

En soms.......

En soms is het gewoon het beste om aan mezelf toe te geven dat ik me rot voel!
Niet verheven door ontwikkelings perspectieven.
Niet toch nog steeds proberen de beste moeder te zijn.
Niet de degene te zijn die begrip heeft voor een ander.
Niet steeds op zoek naar het licht aan het einde van de tunnel.

Niet, dat me dat nu lukt hoor;-)
Daar moet ik weer even moed voor verzamelen, want je werkelijk over geven aan de duisternis vergt een heleboel moed, en daar ben ik nog niet.
Maar het is nodig om weer te landen na dat gevlieg.
Ik ga proberen een zachte landing te maken, want dat stof happen ben ik wel een beetje zat!
We gaan het zien
x
Else

6 opmerkingen:

  1. Als er al licht is aan het einde van de tunnel...dan hoef je er niet naar te zoeken..het komt vanzelf..het duurt alleen lang, soms heel lang.
    Veel sterkte!
    lieve groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Else, je hebt een groot inzicht en daardoor ga je het redden. En ik ben zeker dat je zonen je de beste moeder vinden hoor...

    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doordat je het allemaal zo duidelijk ziet en schrijft ga je het redden, echt
    waar. knuffel

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers