donderdag 16 augustus 2012

Nachtwerk.......

De laatste tijd slaap ik niet zo goed, of het nu door het weer komt, ik weet het niet precies.
Normaal ben ik een soort dier in winterslaap,snachts, maar nu lig ik maar te malen, en het ene na het andere idee komt mijn hoofd binnen gewandeld!
Leuk hoor nieuwe ideeen maar niet als ik probeer te slapen.

Gisteren ben ik dus maar gewoon uit bed gestapt en mijn werkkamer in gedoken. Na wat kleine afwerk klusjes ben ik aan een klein borduurwerkje begonnen, en om een uur of half vier ben ik toch maar in mijn bed gekropen.

Toen ik vanochtend( te laat naar mijn smaak) op mijn werktafel keek was ik toch best blij.




Ben benieuwd of het vannacht beter lukt om in slaap te vallen, en anders........

x
Else

16 opmerkingen:

  1. Supermooi en slaap lekker vannacht! Overdag maak je immers ook mooie dingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, heb jij dat allemaal vannacht gemaakt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze ijn inderdaad echt wel mooi geworden!!!
    Mooie kleurtjes hoor!!
    En weltruste voor straks hoop det je in slaap valt.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. s Nachts werken brengt het meeste rust bij mij dus als je niet moet opstaan voor je werk...waarom niet he

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt erg mooi geworden,hoop dat je vannacht beter slaapt. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind ze erg leuk...maar hoop wel dat je vanancht wat beter kan slapen
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gekkenwerk, haha, maar ik herken het wel enorm. Behalve dan dat ik 's nachts beter ben in het bedenken dan het uitvoeren, in tegenstelling tot jouw...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ai ai te herkenbaar ;-s Slapen is bij mij ook heilig maar helaas spendeer ik vaak ook nachtelijke uurtjes aan mijn werktafel. Ben meestal wel content met het resultaat als ik opsta ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SUPERmooi. Gave foto ook. Ik ben ook een héle slechte slaper (misschien kunnen we een nachtelijk crafter forum beginnen? Haha). De laatste weken is het wel oké, maar de afgelopen 4-5 maanden was ik vooral 's nachts actief en snakte ik overdag op het werk naar een tukje. Hoe irritant is dat! Wat mij wel hielp: goede nachtrust thee van de bio shop. Flinke pot 's avonds én de computer UIT na 21:00. Werkt echt.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je mooi gemaakt,maar ik hoop dat je morgen ochtend een lege werktafel hebt en dus lekker hebt geslapen,:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is toch wel heel erg mooi geworden! Maar toch hoop ik datje 's nachts weer lekker gaat slapen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar zou ik ook heel blij van worden, ze zijn super leuk!
    En ik ken dat probleem... al die ideetjes die 's nachts je hoofd binnen wandelen en er maar moeilijk uit gaan. Daarom heb ik een ideeën boekje gemaakt waar ik alles in opschrijf & foto's plak. Hoef ik het niet te onthouden en kan ik wat beter slapen.
    Succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik denk dat het dat weer is. Ik slaap de laatste dagen - euh nachten - ook ineens niet meer goed (en anders ook altijd als een roosje).
    Het zijn prachtige bloemetjes geworden! En wat een mooi tafelkleed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Door dit weer raak je toch ook in de war...ik ben ook een goede
    slaper maar nu kost het moeite...en dan ga je liggen nadenken...
    Als ik niet om 6.30 op zou hoeven te staan voor mijn schoolgaande meisjes
    zou ik ook 's nachts gaan borduren! lijkt me heerlijk ;-)
    Fijn hoor, het moois op je werktafel...ook fijn?...de post van vandaag!!
    Hardstikke bedankt! echt zó leuk...ik post er nog over!

    fijn weekend verder, hou je hoofd koel, x Maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers