woensdag 10 februari 2010

Verborgen onder de sneeuw

Verborgen onder de sneeuw wordt de lente voorbereid. Het lijkt of er niets gebeurt, maar straks als vrouwtje dooi het land helemaal heeft schoon geveegd. En de lente fee het over neemt van koning Winter.Dan zal het buiten in een oogwenk veranderen in een kleuren pracht.

Nou zo is het hier ook.Er wordt hard gewerkt aan allemaal mooie dingen. Maar ik ben er nog niet toe gekomen er plaatjes van te schieten.(batterij leeg, niet het goede licht,of gewoon meer zin om in mijn bed te kruipen)
Maar ik beloof jullie als de sneeuw is weg gesmolten, dan kom ik ook uit mijn winter slaap!

groetjes Else

6 opmerkingen:

  1. wij zijn geduldig hoor! Wat een snoepie zeg...dat popje...lief!!!! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerdje laat je daar zien.
    Het weer nodigt ook wel uit voor een wat langere winterslaap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en schattig popje in mooi rood, zo lief!
    Succes met alles wat je doet!!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Else,
    Ik ontdek een prachtige blog van jou met de naam Besjes en heb besloten hier eens wat vaker op bezoek te komen ;)
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers