woensdag 14 oktober 2009

De donkere maanden


De donkere maanden van het jaar zijn aan gebroken. Als ik 's avonds weg ga moet ik er weer aan denken dat ik mijn fietslichtjes mee neem. En wie er vanochtend zijn handschoenen vergeten was, op de fiets, moest het flink bezuren.
Maar in deze tijd van ver-innerlijking wordt er ons ook veel geschonken. Eerst door Moeder Aarde door middel van een rijke oogst(zie in ieder kleine appel). En later ook door de mensen aan elkaar. En daar wil ik nu graag al mee beginnen. De hartjes die je hier boven ziet zijn gevuld met lavendel. De geur van de de zomer! En als je zin hebt om ook een zonnestraal mee te nemen de komende donkere maanden in, laat dan een berichtje achter! Zaterdag 24 oktober maak ik bekend wie er één krijgt toegezonden.

Groetjes Else

3 opmerkingen:

  1. wat een mooie hartjes en wat een zonnig idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het hele mooie hartjes en wat leuk om de kans te hebben zo'n mooi hartje te krijgen. hi hi groetjes, meike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier liepen vandaag vier staartjes rond met mooie haarjuwelen die je aan Vliertje geschonken hebt voor haar verjaardag! En toen we in de bossen liepen scheen het zonnentje er zo mooi op maar helaas fototoestel lag nog thuis dus zal ik je deze mooie herinnering toefluisteren. Fijne vakantie en tot maandag.
    En ps vergeet dan je handschoenen niet

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers