woensdag 10 oktober 2012

Een pin per week...#10

Ergens tussen gisteravond en vanmiddag stond de teller van mijn pagevieuws op 100.000!!
En op dit moment zijn er 430 volgers!

Dank Jullie wel!!!
Echt heel leuk dat jullie steeds weer even langs komen om mijn maaksels te bekijken!
En ik hoop dat jullie er blij van worden. Ik in elk geval wel!

Ik ben nog aan het broeden hoe ik jullie ook in deze feestvreugde kan laten te delen, dus alsjeblieft nog even geduld;-)

Zoals wel vaker ben ik weer met tien dingen tegelijk bezig:-( en daarom zijn er nog geen fotoos om jullie te laten zien.

Maar ik maakte vandaag wel labels van vintage behang!
Het behang kocht ik hier en bij haar, maar zij verkoopt ook stukjes om van te watertanden.





Vintage behang en knopen worden magneetjes.
Tot snel!
x
Else

11 opmerkingen:

  1. Leuk!!
    Ziet er gelijk te gek uit!
    Succes met al je bezigheden EN: gefeliciteerd met je 100.000 pagevieuws!Wow!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei dat ziet er reuze leuk uit ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag de plaatjes en werd meteen héél blij! zó mooi gemaakt...
    hé, van mijn eigen behangetjes ;-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi! En gefeliciteerd met de mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met het aantal volgers en pageviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat!!! Dat is nog eens een mijlpaal zeg! Toffe labels ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met de pagevieuws! Altijd leuk om er even bij stil te staan.
    Mooie labels en knoopjes! Inderdaad een leuk idee om er magneetjes van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd... echt leuk dat je zoveel volgers hebt.. mooie blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers