zondag 21 augustus 2011

Voor mijn grote (kleine) eerste klasser!

Vorige week is mijn jongste naar de eerste klas gegaan.
En hij geniet ervan! Zo fijn.
Voor de tweede week heeft hij een etui nodig, dus ben ik achter de naaimachine gekropen, voor mijn eerste rits tasje.
Vroeger naaide ik veel kleren, maar de ritsen in mijn broeken heb ik nooit helemaal perfect gekregen. Daarom had ik me nog niet aan een rits tasje gewaagd.



Die met de kastelen zijn voor mijn eerste klasser! De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat zijn etui niet helemaal recht is, maar dat zie je op de foto niet. ;-).
Nog een keer geprobeerd met de robot stof, ook nog niet helemaal tevreden.
Maar met het mathrouska tasje ben ik helemaal blij.

Groetjes Else

8 opmerkingen:

  1. Goed geslaagd Else. Je eersteklasser zal er wel trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er zo heel goed uit hoor dat voor de eerste rits goed gedaan.
    Leuke stofjes heb je gebruikt ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Else,

    Daar zal hij vast heel blij mee zijn. Ook fijn dat hij blij is als eerste klasser! Die van mij zijn ook zo blij! Goed dat je die rits hebt geprobeerd. Afzakken kan een etui gelukkig niet, haha! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goehoed! Ik hik ook nog aan tegen het maken van een ritstasje, ik geloof dat ik zelfs al bang ben om de ritsvoet op mijn machine te zetten. Haha, watje hè :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De rits en ik zijn ook geen vrienden ;-)
    Mooi geworden, de etuitjes. Daar kan je eersteklasser trots mee naar school!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie tasjes. Vooral het kasteelstofje is tof

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze alledrie even mooi en een beetje scheef maakt het nog mooier, puur handwerk!
    Gezellig weekend, Else x

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers