donderdag 19 mei 2011

Maak je eigen beursje... Give away!!!!


Het is bijna mijn tweede blog verjaardag. Dus tijd om te trakteren.
En het leek me leuk om een pakketje te maken waarmee je zelf een beursje kan maken. In dit pakketje zit alles wat je nodig hebt plus een beschrijving hoe je te werk moet gaan.
Je kunt kiezen uit de lapjes op de foto hier onder.




Dus als je zin hebt om ook een beursje te maken, laat dan een reactie achter voor 7 juni. En vergeet niet te zeggen welk stofje het leukst vind.
Ik vind het leuk als je mijn give away op je blog zet, maar het hoeft niet.
Groetjes Else








35 opmerkingen:

  1. Wat een toffe give away ! Ik ben al lang nieuwschierig naar die handleiding :-) Ben fan van Roodkapje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke give away, ben al zo lang benieuwd hoe je die beursjes maakt. Ik doe heel graag mee en ga voor het stofje met de blauwe vogeltjes.
    fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat leuk en wat zou ik mijn dochtertje daar blij mee kunnen maken. Zowel de bovenste als de onderste is een erg leuk stofje, dus ik zou zeggen: verras me maar als het zover is.
    Waar haal je die leuke stofjes vandaan trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat een super Give - Away! Hier wil ik heeeeel erg graag aan mee doen!
    En als ik mag kiezen ... kies ik voor het bruine stofje met de blauwe vogeltjes! Daar ben ik al zo lang naar op zoek! Ik heb deze print op papier! Ook super leuk.

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O jee wat een leuke give away!! Ik doe heel graag mee en dan voor het onderste stofje, die is wel erg leuk! Ben ook erg benieuwd hoe je ze maakt. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo geweldig ik doe graag mee en ga dan voor het vogeltjes stofje, Ben je net een mailtje gestuurd.
    Fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige give-away, graag doe ik mee. Vind eigenlijk alle stofjes heel leuk, als ik win verras me dan maar. Zal een linkje op mijn blog zetten.
    Fijn weekend, groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, leuk zeg, zo'n zelfmaakpakketje!
    Ik doe graag mee voor het vogeltjesstofje.
    Groeten van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil heel graag meedoen en kies de grijze stof met de poppetjes. Super-blog trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Else,
    Mocht ik zo'n leuke traktatie krijgen dan weet ik al voor wie ik hem ga maken! Ik ben benieuwd of het mij dan ook gaat lukken...(ben meestal niet zo goed in dat gepriegel). Maar met de ontvanger in het achterhoofd kies ik voor het stofje met uil, egel, haas en eekhoorn.
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooohh waauww wat een leuk idee!!! Ik heb nog nooit zo iets gemaakt en dat is ook de reden waarom ik graag mee doe aan jou give away. Ik vind het stofje van de matroeskas en roodkapje heel erg leuk. Ik ga je ook zeker volgen. Je hebt een leuke blog. Ik zal jou give away ook op mijn blog zetten.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mag ik ook meedoen?? Ik ga dan voor de baboushka's!! Ik hou mijn vingers gekruisd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He leuk! Ik doe graag mee! Als ik dan toch moet kiezen (moeilijkmoeilijk) ga ik voor het stofje met de bosdiertjes. Wat schetig ;-) Ik las net wat over een recept van citroentaart met negen eierdooiers (kan'k dat gewoon googelen). Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Else, via een hele omweg kwam ik op je blog, je maakt leuke dingen! Wat ben ik jaloers op je kast met stofjes.....Ik ga je volgen vanaf nu, enne ik wil graag meedoen aan je give-away. Ik vind het zwarte stofje met vogeltjes het leukste. Kom je ook eens bij mij kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo, wat een ontzettend leuke Giveaway! En gefeliciteerd met je tweede blogverjaardag natuurlijk! Mag ik meedoen met de Giveaway? Het lijkt me zo leuk om zo'n schattig beursje te maken. Ik heb echt gek op het zwarte stofje met de vogeltjes. Een linkje naar je Giveaway zet ik op mijn blog aan de rechterkant!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje wat een leuke give-away! Ook ik wil graag meedoen, natuurlijk! Ik heb geen voorkeur voor een stofje ik vind ze allemaal erg leuk. Ben vooral ook heel nieuwsgierig naar hoe je ze maakt, lijkt me zo makkelijk nog niet!
    Enne, ga je gelijk volgen, leuke dingen maak je!
    Groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Else,
    Wat een leuk idee! Zou ik dat kunnen? :-) Ik vind het Roodkapje-stofje het leukst.
    Liefs,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig idee! Ik zou dolgraag willen weten hoe je zo'n leuk beursje maakt. De beursjes op de foto zien er alvast fantastisch uit.
    Ik vind het onderste stofje met de woodland diertjes erg mooi.
    Nog een dikke proficiat met het 2-jarig bestaan van je blog!

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gigantisch leuk idee zeg. Altijd bruikbaar voor klein en groot.
    Ik zou er een met roodkapje erg leuk vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waaw zo schattig zeg! Roodkapje lijkt me wel wat! Ik zal je blog volgen en een linkje zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hartelijk gefeliciteerd met je blogjubileum!
    Het stofje met bosdieren (onderste) is helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi kom via via op je blog en ben je gelijk gaan volgen wat een leuke blog heb je.
    En ik wil wel graag meedoen als het kan?
    De give away is echt super maak mij niet zoveel uit welke als ik mag winnen mag je zelf een stofje uitzoeken.
    Nog van Harte met je 2 jarige blog.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke give away is dit. Dat word weer moeilijk kiezen, ze zijn allemaal zo leuk. Ik vind die met het blauwe vogeltje erg mooi geloof ik. Ja, daar ga ik voor. Ik zet gelijk een link op m'n blog. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zou ik dit graag winnen! Die blauwe fluitende vogeltjes zijn helemaal mn ding.

    Kijk gerust ook even op mijn blog, daar loopt ook een "lovely" giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk zeg! Gewoonweg weten hoe je zoiets maakt zou me al blij maken, het stofje mag jij dus in mijn plaats kiezen!!
    Ik zet je op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk je blog gevonden te hebben, ik doe graag mee met je give away en kies dan voor het onderste stofje. Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ViaVia kwam ik op je blog terecht en kwam toen ook deze leuke give away tegen.
    Het lijkt me leuk om te leren hoe je z'n zakjemetniks kunt maken.
    Mijn oog is gevallen op de vogeltjesstof.

    Groetjes,
    Dieuwertje
    TheSparkle

    BeantwoordenVerwijderen
  28. haai,
    ik wil het wel een keer proberen. ben benieuwd of het zal lukken. ik kies voor het onderste stofje.
    ik heb nu ook een give away, als je wil, chek dan : http://creatinneling.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schattige beursjes! Ik wil ook wel meedoen, en dan met het stofje met de vogeltjes. Ik plaats ook nog een linkje op m'n blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke give away, ik doe graag mee en vind de stof met roodkapje helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk ideetje! Niet zomaar een give-away... we moeten er nog wat voor doen! Maar dat zie ik helemaal zitten hoor. Het stofje met de theekopjes vind ik zalig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ontdek nu net je blog. En wat leuk!! heb net de foto's van je lapjeskast gezien en ik begin lichtelijk groen van jaloezie te zien ;) Wat een praal en pracht!!
    Maar ik doe dus ook graag mee aan je give away. Het lijk me erg leuk om te leren hoe je zo'n portemonneetje maakt!
    Dan is het lapje met de blauwe vogeltjes, of diemet de matroesjka's favoriet..
    spannend!
    zal hem vanavond ook ff op mijn blog promoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een leuke portemonneetjes! En die kleurtjes zijn ookal zo vrolijk! Ik vind vooral het vogeltjes stofje zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Kan ik nog mee doen?
    Ik ga voor dat derde stofje, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoe heet zoon klip? Waar kan ik zo iets kopen??
    Liefs angela

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers