zondag 3 oktober 2010

Lapjes worden.......deel twee!

Lapjes worden met mooie kantjes.
Vrolijke poppen jurkjes.

Welke vinden jullie het leukst?
Het popje met de bruine haren en die met de witte haren zijn mijn favoriet.


Een tijdje geleden al weer kreeg ik van haar deze award. Dank je wel Ingrid!!

Nu is het de bedoeling dat ik jullie zeven dingen over mezelf vertel.Hier komen ze!

*Vroeger ben ik wel gepest met mijn achternaam en vond ik hem dus stom.
Maar tegenwoordig ben ik er blij mee, want het is een naam die mensen niet zo snel vergeten.

* Ik ben gastouder en daar geniet ik heel erg van!

*Ik houd heel erg van dropjes.

*Met de kinderen bak ik bijna elke dag ons eigen brood.

*Op het moment ben ik met vijf verschillende handwerk projecten door elkaar bezig.
En ik word er een beetje gek van.

*Ik probeer heel hard om geen sloddevos te zijn, maar als ik een idee krijg voor iets nieuws, dan hoop ik dat er niemand onverwachts langs komt.
Want dan ziet mijn werk kamer eruit of er een bom ontploft is!!

*Ik ben een huismus.

Ik geef de award aan Soyee.
Van San
Tante Ekster
ByPetra
Omdat ik altijd fijn vind om daar even langs te wippen!
Dank je wel dames.

Groetjes Else.

12 opmerkingen:

  1. Wat een Super lieve popjes, Fijne week groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favorieten zijn die met het bruine haar en links vooraan!
    Leuk gedaan.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Else,
    Wat een plaatjes! Ik vind ze allemaal lief.
    Hartelijke groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allemaal enig! Mag ik vragen waar je het patroontje van het jurkje vandaan hebt? Vind ik zoooo schattig! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Barbara,
    Het is gewoon een strookje stof in geknipt.
    ik zal wel even een paar fotos maken. dan kan ik het beter uit legen.
    liefs else

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb voor het eerst je blog bekeken, kom zeker terug want wat maak je mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je Award. En wat zijn je popjes LEUK!!!!!. Wat een schatjes zijn het. MIjn voorkeur gaat naar het popje met het rode jurkje.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Else,
    Lief zijn ze! Ik vind het oma'tje wel erg leuk. Misschien is het wel geen oma'tje maar door de witte haren lijkt ze daar een beetje op :-)
    Je notitieblokjes zijn ook leuk geworden trouwens (ik loop een beetje achter met blogjes lezen :-)) Jij hebt een kleiner blokje gebruikt dan wij volgens mij he. Ben ook wel benieuwd welk vlies je nu uiteindelijk gebruikt hebt.
    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Else, dank je wel voor je reactie op mijn Dotje! Ja, ik wil heel graag weten hoe je de jurkjes maakt! Is er een patroon van? Of heb je ze zelf bedacht? Lieve groetjes en alvast bedankt, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En of ik nieuwsgierig ben naar mijn toekomstige nieuwe lapjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Else, Ik ben ook opzoek naar het maatje van de pop met dat jurkje. Het patroon van het jurkje heb ik wel.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers