vrijdag 9 juli 2010

De ontwikkeling gaat voort.

Dinsdag kreeg ik een doosje uit China,met daar in kleine half ronde metalen frames.
Ik had er al over na gedacht hoe ik deze wilde gaan gebruiken. Maar het patroon moest ik nog maken.Ik wilde namelijk een beursje maken met een bodem.

De eerste was veel te klein voor het frame, maar de twee volgende zijn wel gelukt.
En nu ben ik nog het aan het bij schaven!!

De stof van het blauwe beursje is van Summersville. Zij ontwerpt en print haar eigen stoffen. Echt prachtig!!!

Er liggen nog meer geknipte beursjes op mijn tafel, klaar om onder de naaimachine te gaan. Dus ..........

Groetjes Else

12 opmerkingen:

  1. wat een schattige beursjes, je zegt dat je ze met de naaimachine maakt? Hoe maak je dan de beugel vast? (ben niet neiuwsgierig hoor.......maar vind ze zo ontzettend schattig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze worden prachtig en de stofjes zijn super!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid,
    De binnen en de buitenkant naai ik met de machine, maar de beugel zet ik met de hand vast.
    Als je ze ook wil maken kun je me wel even mailen!
    Her is echt heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieve beursjes, zeker door die mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige lieve beursjes en ik heb ook benieuwd hoe je die beugels vast gemaakt hebt, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoor ik daar nog een leuke nieuwe uitdaging aankomen? Zelf stoffen ontwerpen en printen?
    Met stempels misschien?
    Of loop ik nu te hard van stapel?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://www.textielweekend.nl/2010/home/8/

    naar toe?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Brechtje,
    Ik heb al een paar pogingen in die richting ondernomen maar het blijft voorlopig nog even daarbij:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Else,
    ik breng je de complimenten over, ik was pas op de familievrouwendag van mijn moeders familie, en had je beursje mee. Werkelijk iedereen vond het prachtig!
    Bij deze dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal uit China nog wel, ze zijn weer ontzettend leuk geworden, mag ik je ook mailen??
    groet vrouw hommel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Else,
    Deze vorm hengsel is ook erg leuk! Leuk dat je het beursje wat langer hebt gemaakt, daar krijgt ie iets grappigs van.
    Het textielweekend dat Brechtje noemde is leuk hoor! Twee jaar geleden hebben wij op de craftymarkt gestaan tijdens dat weekend en er is veel moois te zien. Het museum heeft hele bijzondere dingen. Daar krijg je zeker inspiratie van.
    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MOOI zijn ze weer geworden...
    Ik herken het stofje van Summersville, erg leuk!
    De andere heeft een prachtige bloem.
    De beugels vind ik bijzonder mooi, je kunt zien dat je met aandacht de materialen hebt uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers