donderdag 13 mei 2010

Zwevend groen, tussen de takken.




Wij, de kinderen en ik waren een paar dagen bij mijn moeder in het hoge noorden.
Het was heerlijk! De jongste kan net fietsen,en croste met zijn fiets door het bos, op weg naar de kalfjes. Puur genieten vind ik dat.


Ook heb ik weer echt genoten van het jonge groen. Het lijkt wel tussen de takken te zweven. En als je ze aanraakt zijn de blaadjes nog zo zacht.
Heb ook nog even alleen door het bos gelopen.De geur opgesnoven en de rust op me neer laten dalen.
Heel fijn om je zo te laten omringen door de kracht van de natuur.
Groetjes Else

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk Else! Gisteravond liep ik langs de Scheveningse Weg met al dat verse groen, zelfs met regen is dat genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle groentinten aan de bomen zijn nog zo mooi zacht groen, heerlijk als het voorjaar is!!

    Groetjes MAris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's heb je gemaakt! Ik kon het frisse groen van de bomen hier zowat in de kamer ruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers