dinsdag 7 juli 2009

zoeken in alle hoeken


Hoi daar ben ik weer eens.De techniek van het bloggen heb ik nog niet echt onder de knie ,maar al doende leert men.
Ik loop nu al een tijdje met het volgende project rond.En elke keer als ik langs een tuin met kiezels loop of fiets krijg ik de neiging om te zoeken naar de perfecte steentjes voor dit idee.
Maar nu heb ik er toch een stuk of 30 gevonden en kan ik beginnen.





Het idee is namelijk om er schaapjes van te maken voor bij de kerstgroep die ik heb ontworpen.
Als er iemand wil weten hoe ik ze maak dan lijkt het me leuk om dat op mijn blog te zetten
Groetjes Else



2 opmerkingen:

  1. oh wat zijn ze leuk!!! dat wil ik wel leren hoor!! lijkt me ook leuk om samen met de kindjes te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Else,

    Ik help je met kiezelstenen zoeken! Het lijkt me leuk om een keer samen schaapjes te maken.
    groetjes, brechtje

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers